Final de temporada 2010-2011

Como final de temporada 2010-2011, hemos inaugurado una exposición final de todas las obras de arte realizadas durante el año, por los niños y niñas (de 3º, 5º y 6º) que han participado en el proyecto que desarrollamos en el Ceip Boada.  Os invitamos a la exposición, que podrá ser visitada del 6 al 17 de junio (de lunes a viérnes de 9 a 20h), en el Centro Cívico St. Roc de Badalona, ya que, a parte de la importancia del proceso artístico que estos infantes han vivenciado, y las técnicas y metodologías que han aprendido, este año contamos con auténticas obras de arte, que harán las delicias de los más sibarítas.

Com a final de temporada 2010-2011, hem inaugurat una exposició final de totes les obres d’art realitzades durant l’any, pels nens i nenes (de 3 º, 5 º i 6 º) que han participat en el projecte que desenvolupem al Ceip Boada. Us convidem a l’exposició, que podrà ser visitada del 6 al 17 de juny (de dilluns a divendres de 9 a 20h), al Centre Cívic St Roc de Badalona, ja que, a part de la importància del procés artístic que aquests infants han viscut, i les tècniques i metodologies que han après, aquest any comptem amb autèntiques obres d’art, que faran les delícies dels més sibarites.

Donde: Centre Cívic St. Roc, Badalona. Encima del Mercat Municipal de St. Roc . Metro: línia lila (parada St. Roc) y Trambaix.